Poprzez zadbanie o szczegóły (nawet w zakresie formatowania dokumentu), oraz konkretne informacje zawarte w Liście Motywacyjnym lub treści maila. Wymienić można np. metody zarządzania czasem jakie się stosuje (od Getting Things Done po zwykły kajecik), czy zaprosić do swojego profilu w serwisie społecznościowym, w którym widać, że mamy kontakty w mediach. Na rozmowie warto zaś unikać banałów w stylu „pragnę pracy kreatywnej” i „w szkole zawsze mówili mi, że mam głowę pełną pomysłów”.

Od stażysty do mistrza PR
Dlaczego piszemy tylko o młodych i niedoświadczonych pracownikach Public Relations? Czy „stary wyjadacz” nie musi dbać o wizerunek? Ależ musi, ale fakt iż miał okazję „zjeść zęby na PR” świadczy już o tym, że z budową własnego wizerunku nie miał najmniejszych problemów i nie popełniał powyższych błędów, które niestety, nie są wytworem bujnej fantazji HR Managera, lecz realnymi „kwiatkami” kandydatów aplikujących na stanowisko Specjalisty ds. PR, bądź kandydatów na staż w agencji VanguardPR.

Autor:
Sabina Stodolak
HR Manager
Grupa Adweb
s.stodolak@adweb.pl
(12) 4260161