Strefa HR


Nagroda Employer Branding Star 2015 dla Agory

Nagroda Employer Branding Star 2015 dla Agory

Agora otrzymała tytuł Employer Branding Star 2015 w kategorii Najlepsza Strona Kariery w Polsce za stronę Kariera.agora.pl. Kandydaci zainteresowani pracą w jednej z marek Grupy Agora znajdą na niej najważniejsze informacje o spółce i aktualne oferty rekrutacyjne. Kariera.agora.pl

Employer branding, relacje w firmie i menedżer jako coach [Biblioteka HR]

Employer branding, relacje w firmie i menedżer jako coach [Biblioteka HR]

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich

EBKreator – zbliża się termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu

EBKreator – zbliża się termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu

Do końca października firmy mogą zgłaszać projekty z zakresu employer branding do konkursu EBKreator organizowanego przez serwis GazetaPraca.pl. To ostatni moment na pochwalenie się działaniami w obszarze budowania marki pracodawcy.     Jury przyzna nagrody w pięciu kategoriach –

Certyfikatem HR Najwyższej Jakości wyróżniono 46 firm!

Certyfikatem HR Najwyższej Jakości wyróżniono 46 firm!

W II edycji badania HR Najwyższej Jakości realizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (PSZK), certyfikatem HR Najwyższej Jakości wyróżniono aż 46 firm. Uroczyste wręczenie statuetek miało miejsce podczas gali HR Awards Ceremony, która odbyła się 11 września w Pałacu w

Zatrudnianie niepełnosprawnych wzmacnia wizerunek firmy i …lojalność pracowników

Zatrudnianie niepełnosprawnych wzmacnia wizerunek firmy i …lojalność pracowników

Zatrudnianie osób niepełnosprawnych podnosi efektywność procesu rekrutacji, stanowi okazję do budowania wizerunku dobrego, troskliwego pracodawcy i wpisuje się w całościową politykę odpowiedzialności społecznej. Ma też wyraźny wpływ na kulturę organizacyjną i styl zarządzania w firmie – wynika z

Kto został Pracodawcą Jutra? Konkurs rozstrzygnięty!

Kto został Pracodawcą Jutra? Konkurs rozstrzygnięty!

Dobiegła końca II edycja konkursu Pracodawca Jutra organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami (PSZK). Laureatami konkursu zostały przedsiębiorstwa realizujące przemyślane działania na rzecz przygotowania młodych osób do wejścia na rynek pracy.  

Tak wygląda praca w Twitterze! [Parodia]

http://www.youtube.com/watch?v=vccZkELgEsU

Zabawna parodia popularnych firmowych filmików pokazujących wyidealizowane biura, hamaki w każdym gabinecie i nad wyraz entuzjastycznych pracowników.

[WYNIKI] Wygraj wejściówkę na Employer Branding Management Summit!

[WYNIKI] Wygraj wejściówkę na Employer Branding Management Summit!

Jako patron medialny konferencji Empolyer Branding Management Summit, mamy przyjemność ogłosić konkurs wraz z organizatorem wydarzenia HRM Insitute. Do wygrania 2 wejściówki na odbywającą się 27 maja w Warszawie Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:

Przyjazna rekrutacja – element employer branding

Przyjazna rekrutacja – element employer branding

Obecna sytuacja na rynku pracy powoduje, że kandydaci korzystają z każdej szansy na wysłanie CV licząc, że tym razem się uda… Niestety wielu z nich nie otrzymuje nawet odpowiedzi czy ich aplikacja została rozpatrzona, co potęguje stres i

Employer Branding – budowanie wizerunku firmy

Employer Branding – budowanie wizerunku firmy

Employer Branding czyli budowanie wizerunku firmy to obecnie jedno z najważniejszych pojęć w biznesie. Aż 83 proc. specjalistów od rekrutacji badanych przez portal LinkedIn twierdzi, że dobra marka pracodawcy ma znaczący […]

Zadbaj o kandydata. Employer branding wg Kompanii Piwowarskiej

Zadbaj o kandydata. Employer branding wg Kompanii Piwowarskiej

Dlaczego warto zainwestować w employer branding? Pierwsze trzy miesiące w nowej firmie to jeden z ważniejszych okresów dla pracownika. Jednak równie istotny jest przebieg rekrutacji – to właśnie ten etap decyduje, […]

Outplacement i employer branding a zwolnienia grupowe

Outplacement i employer branding a zwolnienia grupowe

Tradycyjny outplacement to za mało przy zwolnieniach grupowych twierdzą eksperci od employer branding. PZU, TP SA, LOT, Fiat, Polbank – wszystkie te firmy zapowiedziały masowe zwolnienia. Polskie […]