5 lutego wystartowały zapisy na tegoroczny Bieg Firmowy! Będzie to już szósta edycja jednej z największych firmowych imprez sportowych organizowanych w Warszawie. W zeszłym roku w wydarzeniu uczestniczyło aż 2500 biegaczy ze stolicy Polski. W sportowej rywalizacji udział wezmą pięcioosobowe
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich
Optymizmem napawają dane z ponad 40 krajów świata, zgromadzone przez Great Place to Work® w ciągu ostatnich 5 lat. Wszędzie tam, gdzie organizowane są konkursy na Najlepsze Miejsca Pracy, mimo wysoko ustawionej poprzeczki, ich laureatom udaje się co roku poprawić
Po sukcesie pierwszego wydarzenia z cyklu Employer of the Future na prośbę członków, uczestników oraz przyjaciół IABC/Poland Międzynarodowego Stowarzyszenia Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska, stowarzyszenie postanowiło zorganizować kolejną edycję – II Employer of the Future Forum 2014, które odbędzie się
Zaangażowanie pracowników w obowiązki zawodowe jest kluczowe dla funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa – zaangażowani pracownicy są bardziej efektywni, co przekłada się na większe zyski dla firmy. Z tego powodu wiedza na temat zaangażowania w pracy jest tak ważna. Z badań płyną
Efektywności i retencji pracowników zagraża sześć globalnych trendów, które zmieniają dotychczasowe reguły gry. Ponad trzy czwarte managerów (84%) uważa, że firmy muszą angażować pracowników w inny sposób, jeżeli zamierzają w przyszłości odnosić sukcesy. Jak jednak wynika z najnowszych
Za każdy kilometr przejechany rowerem dostaną 1 złotówkę. Warunek jest tylko jeden – premię nalicza się po przejechaniu co najmniej 500 km. Wysoko zawieszona poprzeczka tylko zmobilizowała ich do wysiłku. Rowerzyści Blue Media, sopockiej spółki IT, wzięli sprawy w swoje
Za jawnością wynagrodzeń jest 70% pracowników – wynika z sondażu portalu wynagrodzenia.pl. To znacząca zmiana w porównaniu z wcześniejszymi badaniami. (Źródło: opracowanie Sedlak & Sedlak) Wyniki tegorocznych badań mogą szokować, bo kwestia jawności wynagrodzeń zawsze była tematem wrażliwym. Przypuszczam, że
Niemal co piąta osoba prowadząca działalność gospodarcza nie angażuje się w pracę – wynika z badania przeprowadzonego przy pomocy platformy badaniaHR.pl. Od czego zatem zależy zaangażowanie pracowników? Analizując rodzaj […]
Firmy powinny aktywniej włączać menedżerów w proces budowania zaangażowania pracowników. Wyposażenie menedżerów w odpowiednią wiedzę i narzędzia, a także stawianie jasnych celów z nim związanych pozwala organizacjom efektywniej zwiększać zaangażowanie […]