Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w pierwszej edycji spotkania biznesowego pt. „Komunikacja Kryzysowa – Zapanować nad chaosem”.
Analizując rynek postanowiliśmy stworzyć dla Państwa przestrzeń w celu poszerzenia wiedzy praktycznej w obszarze zarządzania i radzenia sobie z kryzysem w organizacji.
Wydarzenie jest kameralne, na sali przewidujemy maksymalnie 25 uczestników włącznie z prelegentami.
Spotkanie skierowane jest do rzeczników prasowych oraz przedstawicieli działów komunikacji i PR reprezentujących różne branże z największych organizacji na rynku.
Jeśli szukają Państwo miejsca w którym wiedza, doświadczenie i wieloletnia praktyka spotyka się z pasją, chęcią nieustannego rozwoju i dopracowywania swoich rozwiązań to jest to wydarzenie skrojone dla Państwa!
Nasza unikalna formuła została opracowana w ten sposób by każdy uczestnik mógł wynieść z każdego naszego eventu jak najwięcej świeżych i wyjątkowych pomysłów dla swojego biznesu. 60 minut na prelekcję plus 30 minut na zadawanie pytań prelegentom spowoduje, że opuszczą Państwo nasze spotkanie z głową pełną inspiracji i ciekawych pomysłów. Naszą misją jest by każdy kto weźmie udział w organizowanym przez nas wydarzeniu miał pewność że była to dobra inwestycja zarówno w rozwój swojego warsztatu jak i w rozwój organizacji którą reprezentuje. Wystąpienia przygotowywane są ze szczególną starannością i co najważniejsze nie są w żaden
sposób sprzedażowe/reklamowe. Dla nas liczy się 100% praktyka, w ciepłej, otwartej i kameralnej atmosferze (maksymalnie 25 osób) która służy wymianie doświadczeń.
Więcej informacji w ulotce informacyjnej oraz na stronie wydarzenia HRtrendy.pl