Adecco Poland 4 listopada uruchamia II edycję Adecco Sales University – cyklu bezpłatnych szkoleń, skierowanych do młodych ludzi, zainteresowanych tematyką sprzedaży. ASU to autorski projekt firmy, którego celem jest wsparcie osób, które wkraczają dopiero na rynek pracy i umożliwienie im zdobycia praktycznej wiedzy od specjalistów.

 

Najbardziej wyróżniający się uczestnicy programu, po zakończeniu szkolenia, zostaną podobnie jak po pierwszej edycji zatrudnieni w Adecco.

Jak wskazują analizy ekspertów europejskiego rynku pracy metodą do walki z bezrobociem, szczególnie wśród młodych osób jest nieustanne kształcenie się, mobilność oraz umiejętność dostosowania się do wymagań rynku pracy. Stąd właśnie Adecco Poland postanowiło wyjść z inicjatywą programu Adecco Sales University.

- ASU z założenia ma przede wszystkim dać szansę na szkolenia zawodowe i zatrudnienie dynamicznym i chcącym się rozwijać młodym ludziom, którzy są zainteresowani pracą w sprzedaży profesjonalnych usług B2B – powiedział Krzysztof Zajkowski, Marketing Manager w Adecco Poland.

- Dodatkową przesłanką, którą się kierowaliśmy jeśli chodzi o opracowanie programu to skala bezrobocia wśród tej grupy społecznej. Jak wskazują dane w samej Unii Europejskiej stopa bezrobocia wśród młodych osób osiągnęła rekordowy poziom 24%. W Polsce stopa bezrobocia wśród osób poniżej 25 roku życia według Eurostatu wynosi obecnie 28 proc. – dodaje.

Druga edycja ASU rusza 4 listopada br., a osoby zainteresowane udziałem w projekcie mogą rejestrować się na stronie: Adecco Sales University.

- W trakcie drugiej edycji postanowiliśmy rozwinąć program o dodatkowe 2 elementy w postaci testów praktycznych. Potrzebę w tym zakresie zgłosili sami uczestnicy pierwszej edycji ASU, co naszym zdaniem świadczy o bardzo ambitnym podejściu kandydatów do prowadzonych przez nas szkoleń – mówi Krzysztof Zajkowski. – Dodatkowo w ramach przygotowań do drugiej edycji programu udało nam się nawiązać bliską współpracę w sumie z 12 uczelniami wyższymi w Polsce.

Adecco Sales University jest autorskim programem szkoleniowym Adecco Poland prowadzonym przez kadrę managerską firmy. Po zakończeniu szkolenia i zaliczeniu Assessment Center proponuje najzdolniejszym jego uczestnikom zatrudnienie na samodzielnych specjalistycznych stanowiskach sprzedażowych. Druga edycja programu odbędzie się w czterech największych polskich miastach – Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Katowicach i w Warszawie. W szkoleniu będzie mógł uczestniczyć każdy, niezależnie od kierunku studiów czy wcześniejszego doświadczenia zawodowego.

W I edycji programu wzięły udział w sumie 82 osoby. Niemal 70 proc. wszystkich uczestników przystąpiło i zdało egzamin końcowy oraz otrzymało certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
W Adecco zatrudnionych zostało 6 osób, które wykazały się największymi umiejętnościami,
w nowoutworzonym dziale w ramach odświeżonej strategii sprzedaży Adecco skierowanej do MŚP.

I edycja projektu Adecco Sales University została również dostrzeżona i wyróżniona w postaci nagród w kategorii kampanii Employer Branding:

  • Employer Branding Excellence Award 2013 -”Doskonała kampania rekrutacyjna offline” nagrody przyznawane przez HRM Institute.

  • Young in Business – „Najlepsza kampania wizerunkowa”.

Program Adecco Sales University będzie odbywać się cyklicznie dwa razy w roku – na wiosnę oraz jesienią.