Minimum średnie wykształcenie, kilkuletnie doświadczenie w handlu czy obsłudze klienta, skuteczność działania jak i dobra znajomość podstawowych technik sprzedaży oraz negocjacji – to kluczowe czynniki brane pod uwagę przy wyborze kandydatów na stanowiska kierownicze. Dlatego przy rekrutacji na posady menadżerskie brane są pod uwagę nie tylko cechy osobowościowe, takie jak pracowitość, sumienność czy zaangażowanie ale także wyniki dotychczasowej pracy zawodowej.

– Po okresie spowolnienia gospodarczego na rynku pojawia się coraz więcej specjalistów poszukujących pracy, którzy są nie tylko gotowi na ustępstwa podczas negocjowania warunków zatrudnienia, ale i bardziej cenią pracę, którą uda się im zdobyć – uważa Aneta Matysek, ekspert serwisu KlubRekrutera.pl.

– Wbrew pozorom duże szanse na zdobycie pracy mają także osoby dopiero rozpoczynające karierę zawodową. Firmy, szukając oszczędności, chętniej zatrudniają osoby z mniejszym doświadczeniem i stażem zawodowym.

Źródło: Portal www.infopraca.pl