Projekt Orły HR okazał się ciekawą propozycją, wychodzącą naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom  osób związanych zawodowo z obszarem HR. Chcemy przybliżyć projekt również Państwu. Może ktoś będzie miał chęć, by wyruszyć w podróż i stać się jednym z Orłów HR – będzie to możliwe już w najbliższym czasie!

 

O co chodzi w Orłach HR?

Projekt Orłów powstał w 2012 roku i został bardzo dobrze przyjęty przez pomorskie środowisko HR. Istotą projektu jest praca na własnym doświadczeniu, tworzenie nowych rozwiązań, odważny rozwój a także wsparcie i inspiracja osób zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi. Orły HR stworzyły platformę wymiany doświadczeń, tak potrzebną w codziennej pracy.

 

Jak będą wyglądać Orły w nowej odsłonie?

Nadal będzie to warsztat i praca w kilkunastoosobowych grupach.

Nadal będzie niestandardowo, metaforycznie i wesoło!

Nadal poszukiwać będziemy odpowiedzi na pytania stawiane przez samych uczestników, w związku z wyzwaniami, z jakimi mierzą się oni w swojej pracy. W owych poszukiwaniach czerpać będziemy z technik twórczego rozwiązywania problemów.

Dodatkowo każde ze spotkań będzie pomagać HRowcom w zgłębieniu jakiejś części „Wiedzy Tajemnej”.  Każdy pracujący w obszarze HR przecież wie, jak wielu „umiejętności dodatkowych” używa się w realizacji codziennych zadań – ile razy musiałeś być grafikiem, księgową, informatykiem, PRowcem, a może terapeutą? Każdy dzień w pracy przynosi kolejne wyzwania, w których sięgamy po „Wiedzę Tajemną” i na własne potrzeby ją „oswajamy”. W trakcie spotkań Orłów chcemy zapraszać praktyków z różnych dziedzin, którzy ową „Wiedzę Tajemną” postarają się nam przekazać w sposób prosty i użyteczny!

 

Kogo zapraszamy na warsztaty?

Zapraszamy szeroko rozumianą branżę HR: dyrektorów personalnych, specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, HR partnerów i koordynatorów, trenerów wewnętrznych itp. W minionej edycji udział wzięli menedżerowie z firm takich jak Intel, Arla, Balex Metal, Siemens, Leroy Merlin, Poczta Polska, Unilever, Bayer, Implix, Goyello, SKOK, BOŚ, BluePay, Hestia, Franke – i innych.

 

A oto, co mówią o projekcie sami uczestnicy:

„Od kilku miesięcy uczestniczę w warsztatach „Orły HR” prowadzonych przez Studio HR z Gdańska. Warsztaty przeznaczone są dla osób z branży HR, które chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności, ale także podzielić się doświadczeniami.

Zaintrygowała mnie formuła warsztatów – pozytywnie odmienne podejście do roli i funkcjonowania działów personalnych w firmach. Zazwyczaj na szkoleniach „miękkich” rozwija się kompetencje, z naciskiem na umiejętności. Na tych warsztatach bardzo pracujemy na postawach. Te kilka godzin to czas na refleksję, spojrzenie przez pryzmat wyzwań długookresowych. Po prostu inspiracja.

Wychodzę z warsztatów z silną motywacją do wprowadzania zmian. I faktycznie kilka ważnych już projektów rozpoczęłam. Prowadzącym udało się wprowadzić otwartą atmosferę wymiany doświadczeń, co jest rzadkością na innych szkoleniach. Otwartość zapewnia innowacyjna metoda prowadzenia warsztatów – zaczynamy od metafory i w niej funkcjonujemy. Trenerzy realizują założenia programu w sposób coachingowy. Starają się podążać za uczestnikami, zwracają uwagę na nurtujące nas problemy.

Warsztaty okazały się inicjatywą integrującą trójmiejskie środowisko HR. Polecam.”

Aleksandra Peszek, HR Manager, Franke Foodservice Systems Poland

”Warsztat uruchamia nieszablonowy sposób wykonywania naszej pracy: jak inaczej podejść do problemów, zobaczyć w nowym świetle siebie, swój zespół i całą firmę. ”

Joanna Brynikowska, główny specjalista ds. ZZL, Energa

”Świetna okazja do podzielenia się doświadczeniami i konkretnymi sytuacjami z innymi HR-owcami, bo najcenniejsza wiedza to ta, która pochodzi z rzeczywistego świata!”

Patrycja Szczepkowska, HR representative, Compuware

”Rewelacja! Interaktywne warsztaty, które poszerzają HR-owe, spojrzenie: ciągła inspiracja i zdobywanie wiedzy.”

Katarzyna Bartosiak, koordynator ds. personalnych, Acxiom Global Services

”Odważny projekt dla tych, którzy chcą zmierzyć się ze swoimi HR-owymi postawami i przyzwyczajeniami. Oraz z doświadczeniem innych HR-owców.”

Agata Torbińska, trener wewnętrzny, BOŚ BANK

 

Kilka istotnych informacji organizacyjnych:

Spotkania odbywać się będą w  Olivia Bussiness Center, w uroczej i inspirującej sali konferencyjnej  Olivia Sky Club na 12 piętrze, gdzie każdy Orzeł HR będzie mógł spojrzeć naprawdę daleko i bez ograniczeń!

Udział w spotkaniach wymagać będzie każdorazowo rejestracji poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na www.oliviasynergy.pl/pl/wydarzenia. Zapisy już trwają.

Pierwszych 10 zgłoszonych osób uczestniczy w danym warsztacie za darmo. Kolejne chętne osoby uiszczają opłatę w wysokości 60 PLN. Ilość miejsc na warsztacie jest ograniczona.

 

Harmonogram spotkań:

Spotkanie inauguracyjne „Odkryj w sobie Superbohatera”: 23.09.2014 godz. 14.00-18.00 Wstęp wolny! (wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie http://www.oliviasynergy.pl/pl/wydarzenia)

 

I spotkanie:         08.10.2014 godz.14-18

II spotkanie:       26.11.2014 godz.14-18

III spotkanie:      14.01.2015 godz.14-18

IV spotkanie:     25.02.2015 godz.14-18

V spotkanie:       15.04.2015 godz.14-18

VI spotkanie:     10.06.2015 godz.14-18

 

Opiekun projektu:

Małgorzata Mickiewicz  – opiekun projektu Orły HR, trener Studia HR

Jest Dyrektorem Zarządzającym Studia HR. Od 16 lat towarzyszy menedżerom, pracownikom i organizacjom w dążeniu do rozwoju. Jako trener specjalizuje się projektowaniu i realizacji szkoleń menedżerskich; podnoszących umiejętności komunikacyjne; z zakresu efektywności działań HR (rekrutacja i selekcja, oceny okresowe, modele kompetencyjne, zarządzanie przez kompetencje). Jako doradca specjalizuje się w badaniu potrzeb szkoleniowych, diagnozie (badaniu potencjału rozwojowego pracowników różnymi metodami, w tym AC/DC), projektowaniu modeli kompetencyjnych dla organizacji oraz ich wdrażaniu; projektowaniu systemów ocen okresowych, kodeksów dobrych praktyk, badań satysfakcji pracowników. Jako coach pracuje z kadrą menedżerską i zarządzającą.

Przygotowuje i prowadzi elitarne, oparte na najnowszych trendach biznesowych szkolenia menedżerskie. Opracowała własną metodologię realizacji cykli szkoleniowych dla menedżerów, która oparta jest o kompleksowy styl nauczania: edukację grupową (szkolenia) + edukację indywidualną (coaching).

Aktualnie pracuje nad projektem wzmacniania zmian poszkoleniowych tzw. follow up. Traktuje to jako uzupełnienie działań szkoleniowych. Jest wykładowcą na Studiach Podyplomowych MBA na Politechnice Gdańskiej oraz w Szkole Asesorów Academy of Bussiness Ernst&Young.

 

Prowadzący:

Zuzanna Woźniak – trener studia HR

Zuzanna ukończyła Psychologię na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.  Od 12 lat prowadzi szkolenia grupowe i indywidualne z obszaru psychologii zarządzania i biznesu. Jej pasją jest  przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji menedżerskich. Pracuje w dłuższym, cyklicznym kontakcie z menedżerami. W ramach projektu „Akademia Menedżera” dofinansowanego z EFS przeprowadziła cykl szkoleń dla stałej grupy menedżerów firm z woj. Pomorskiego. Tematy szkoleń: Przywództwo‐ Budowanie autorytetu szefa, Skuteczna komunikacja w zespole, Budowanie zespołu, Rozwiązywanie konfliktów, Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, Motywowanie pracowników, Delegowanie zadań, Podejmowanie skutecznych decyzji, Prowadzenie spotkań i zebrań. Projekt obejmował grupę 170 osób.

 

Anna Kucharska – trener Studia HR

Od 5 lat działa w HR’ach, gdzie realizuje projekty rekrutacyjne, zarządzania talentami, wartościowania stanowisk i wdrożenia oceny okresowej.   Ostatnim wyzwaniem jest dla niej wprowadzanie na trójmiejski rynek nowej firmy i budowanie zespołu sprzedażowego. Oprócz ułożenia procesów HR, obecnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń m.in. sprzedażowych. Od 7 lat współpracuje ze Studiem HR przy wielu projektach szkoleniowych i doradczych.

 

patronaty - logotypy