Konkurs rozstrzygnięty!
Bardzo dziękujemy za zaangażowanie i wszystkie nadesłane odpowiedzi!

Spośród przesłanych zgłoszeń Jury konkursu wybrało dwie zwycięskie odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu.

Autorki obu odpowiedzi nagrodzone zostaną wejściówkami na odbywającą się 27 maja Warszawie konferencję  Employer Branding Management Summit, która od trzech lat gromadzi specjalistów i ekspertów employer branding z całej Polski. Z laureatkami skontaktujemy się drogą mailową.


Oto 2 zwycięskie odpowiedzi:

Na konkursowe pytanie „Wymień najciekawszą akcję employer branding o jakiej słyszałeś/aś. Uzasadnij swój wybór w maksymalnie 3 zdaniach” laureatki udzieliły następujących odpowiedzi:

Pani Anna:

Swoją oryginalnością oraz działaniami ,,Out of the Box” intryguje firma CupSell.pl, która wg mnie przeprowadziła najciekawszą akcję employer brandingową pod kątem m.in. rekrutacji na stanowisko GRAFIK http://www.youtube.com/watch?v=rzHvn8vg1Zg

Oglądając ich produkcje można dostrzec, że autorzy doskonale rozumieją social media i istotę employer brandingu, dzięki czemu zdobyli uznanie wśród rzeszy internautów i wielu potencjalnych kandydatów.

Za pomocą oryginalnego pomysłu oraz wymagającego kanału do komunikacji jakim jest YouTube radzą sobie o wiele lepiej, niż znacznie większe firmy dysponujące dużymi budżetami na promocję i usilnie próbujące „kupić” efekt.

 

Pani Karolina:

Najciekawsza akcja employer brandingowa o której słyszałam to akcja firmy PZU.

Została stworzona fikcyjna firma pod tajemniczą nazwą Nordöstersjökustartilleriflygspanlatoran & Co. wraz ze stroną firmy idealnakariera.pl, cel był prosty – wzbudzić zainteresowanie  ofertą praktyk i staży oraz wejść na rynek studencki z czymś świeżym, co wyróżni Grupę PZU. Dopiero na ostatnim etapie rekrutacji Kandydaci otrzymywali informację, że pod tajemniczą nazwą firmy kryje się dobrze znana marka jaką jest PZU.
w 3 słowach – genialny pomysł, super realizacja i totalne zaskoczenie kandydatów przy finalnym etapie :)

GRATULUJEMY!
 

__________________________________________________________________________


Jako patron medialny konferencji Employer Branding Management Summit, wraz z HRM Insitute, organizatorem wydarzenia, mamy przyjemność ogłosić konkurs!

Czas trwania konkursu:
Czwartek 8 maja godz. 09.30  -  czwartek 15 maja do godz. 18.00.
Wyniki ogłosimy na Hrtrendy.pl w piątek 16 maja 2014r.

Dwie najciekawsze, zdaniem Jury, odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu nagrodzone zostaną bezpłatnymi wejściówkami na odbywającą się 27 maja w Warszawie konferencję Employer Branding Management Summit.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wypełnić poniższy formularz:

 





Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Stanowisko

Wymień najciekawszą akcję employer branding o jakiej słyszałeś/aś
Uzasadnij swój wybór w maksymalnie 3 zdaniach.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji Konkursu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r nr 101 poz. 926 z pózn. zm.)


Wyrażam zgodę na zapisanie podanego adresu email do newslettera HRtrendy.pl. Akceptuję warunki subskrypcji i regulamin HRtrendy.pl.

Regulamin konkursu