Na polskim rynku pracy dominuje niedopasowanie – wynika z raportu przygotowanego przez firmę Randstad. Eksperci HR są przekonani, że pracownicy zatrudnieni w ich organizacjach wykonują zadania zgodne z kwalifikacjami. Ci jednak często mają w tej kwestii odmienne zdanie. Według
![Zadowolenie Polaków z poziomu wynagrodzeń [Raport] Zadowolenie Polaków z poziomu wynagrodzeń [Raport]](https://www.hrtrendy.pl/wp-content/uploads/2014/05/ID-100235753-190x110.jpg)
Zadowolenie Polaków z otrzymywanej pensji zmniejszyło się w ciągu ostatnich czterech lat. Porównując satysfakcję mieszkańców Polski z otrzymywanej pensji obecnie i w roku 2010 można zauważyć, że rośnie odsetek ludzi niezadowolonych. Niemal trzech na czterech pracowników (74%) jest niezadowolonych lub raczej niezadowolonych ze swoich zarobków, gdy
![Relacje z otoczeniem i pracownikami kluczem do sukcesu firm [Raport] Relacje z otoczeniem i pracownikami kluczem do sukcesu firm [Raport]](https://www.hrtrendy.pl/wp-content/uploads/2013/06/ID-10081162-190x110.jpg)
Relacje firm z klientami, partnerami biznesowymi czy pracownikami są równie ważne jak wskaźniki finansowe i ekspansja rynkowa. Takie wnioski płyną z badań CIMA, według których dyrektorzy i prezesi jasno deklarują swoje zaangażowanie na rzecz rozwijania ważnych więzi biznesowych.
![Satysfakcja pracowników – Jak zatrzymać najlepszych? [Raport] Satysfakcja pracowników – Jak zatrzymać najlepszych? [Raport]](https://www.hrtrendy.pl/wp-content/uploads/2013/05/ID-10087573-190x110.jpg)
Praca działu HR to już nie tylko prowadzanie rekrutacji. Jak wynika z przeprowadzonego przez Michael Page badania „Globalny Barometr HR 2013”, równie ważne jest satysfakcja pracowników z zatrudnienia i jej utrzymywanie. I to również […]