Dopasowanie pracownika do stanowiska jest najważniejsze!

No dobrze, trochę nie na temat dziś ten wpis, ale w końcu piątek. Poza tym warto wiedzieć co w reklamie piszczy, kiedy robi się Employer Branding prawda? Mamy dziś dla was subiektywny przegląd kilku najbardziej zabawnych reklam 2017 roku, które choć bezpośrednio pracy nie dotyczą, mocno do niej nawiązują i mogą być przesłaniem dla HR-owców.

1. Dbaj o wypoczynek pracownika

Reklama Snickers – Recovery Room pokazuje, że zmęczony pracownik to nieefektywny pracownik. Warto zatem jeść lunch w pracy ( i to nie przy biurku):

2. Dobieraj kompetencje do stanowiska

W przeciwnym razie, jak pokazuje czeski spot promujący segregację śmieci, może okazać się, że zadanie nie będzie wykonane hmm… efektywnie:

3.Zadbaj o to, by pracownik umiał przyjąć porażkę

Inaczej wypływająca z niego gorycz może „zainfekować” innych pracowników:

4.Dokładnie wyjaśnij pracownikowi, co należy do jego obowiązków

Ta reklama Zappos miała pokazać oddanie z jakim pracownicy obsługują klientów. Nie da się ukryć, że ma też pewne walory Employer Brandingowe:

 

5. I spraw, by wiedział że najważniejsza, jest praca zespołowa

fot.:Freepic.com