Pracodawcy chcą skoczyć na bungee, nauczyć się nurkowania i jazdy konnej. Praca.pl jako pierwszy w Polsce serwis rekrutacyjny rozdaje swoim klientom nagrody. W dodatku takie, jakich nie było dotąd w polskich programach lojalnościowych.

Portal Praca.pl postanowił zadbać o swoich klientów. Jako pierwszy serwis rekrutacyjny w Polsce daje pracodawcom wykupującym ogłoszenie na jego łamach możliwość… zapomnienia o pracy. W skierowanym do nich programie lojalnościowym klienci mogą tradycyjnie zbierać punkty, ale wydawać je w sposób zupełnie „nietradycyjny“.

Przygotowania do uruchomienia programu trwały kilka miesięcy. I chociaż projekt dopiero zaczyna się rozwijać, już wiadomo, że został entuzjastycznie przyjęty. W ciągu kilku dni od momentu startu przystąpiło do niego kilka tysięcy pracodawców, wysłane zostały też już pierwsze nagrody.

- Żaden inny portal pracy nie ma takiego programu, tak więc jest to bardzo nowatorski pomysł. Poza tym nasz przelicznik należy do najkorzystniejszych spośród programów lojalnościowych obecnych na polskim rynku – mówi Krzysztof Kirejczyk, prezes Portalu Praca.pl.

Pracodawcy mogą wymieniać zebrane punkty, które przyznawane są za ogłoszenia kupowane w serwisie, m.in. na: profesjonalne szkolenia, lekcje jazdy konnej dla dwojga, czy nawet skok na bugee, lekcję nurkowania, albo lot motolotnią.

- Ci, którzy nie przepadają za sportami ekstremalnymi także znajdą coś dla siebie. Domatorzy mogą wymienić punkty np. na elegancki stojak na wino, czy zrelaksować się dzięki sesji masażu, a na miłośników kultury czekają bilety na musical w Teatrze Roma i prenumeraty czasopism. Uczestnicy programu, którzy zbiorą najwięcej punktów, mogą wymienić je na dwuosobowy pobyt w SPA w Krynicy Zdroju, iPhona, czy nawet laptop – informuje Michał Filipkiewicz, szef marketingu Portalu Praca.pl .

Zasada przyznawania punktów jest bardzo prosta: za każde wydane 100 zł klient otrzymuje 1 punkt.

- Biorąc pod uwagę, że nasze najtańsze ogłoszenie kosztuje 347 zł, a klienci kupują je najczęściej w pakietach, punkty gromadzą się bardzo szybko. Nagrodę w postaci dwóch biletów do kina czy książki można mieć już za 1500 złotych. Żeby skoczyć na bungee trzeba u nas wydać cztery tysiące zł, żeby skorzystać ze szkolenia należy wydać średnio sześć tysięcy – dodaje Krzysztof Kirejczyk, prezes Portalu Praca.pl.

Program ma oczywiście także cel biznesowy. Praca.pl chce skłonić swoich obecnych klientów do zwiększenia liczby ogłoszeń, a także zawalczyć o nowych klientów, także tych, którzy do tej pory korzystali z innych portali. – Program lojalnościowy jest kolejną korzyścią dla klienta korzystającego z Praca.pl, oprócz dobrej skuteczności ogłoszeń i znakomitej obsługi – mówi Krzysztof Kirejczyk.

Do programu może przystąpić każdy pracodawca, który posiada konto w Praca.pl. Szczegóły można znaleźć po zalogowaniu na stronie: www.praca.pl.