Aktualności HR


Zatrudnianie niepełnosprawnych wzmacnia wizerunek firmy i …lojalność pracowników

Zatrudnianie niepełnosprawnych wzmacnia wizerunek firmy i …lojalność pracowników

Zatrudnianie osób niepełnosprawnych podnosi efektywność procesu rekrutacji, stanowi okazję do budowania wizerunku dobrego, troskliwego pracodawcy i wpisuje się w całościową politykę odpowiedzialności społecznej. Ma też wyraźny wpływ na kulturę organizacyjną i styl zarządzania w firmie – wynika z

Raport Employer Branding w Polsce 2014

Raport Employer Branding w Polsce 2014

Jak wygląda employer branding po polsku? Kto w polskich organizacjach zajmuje się budowaniem wizerunku  pracodawcy? Czy polskie firmy doceniają znaczenie takich działań i mają opracowaną strategię employer brandingową? Odpowiedź na te i inne pytania można znaleźć w raporcie Employer Branding

Przyjazna rekrutacja – element employer branding

Przyjazna rekrutacja – element employer branding

Obecna sytuacja na rynku pracy powoduje, że kandydaci korzystają z każdej szansy na wysłanie CV licząc, że tym razem się uda… Niestety wielu z nich nie otrzymuje nawet odpowiedzi czy ich aplikacja została rozpatrzona, co potęguje stres i

Employer branding: Wizerunek pracodawcy ważny dla kandydatów

Employer branding: Wizerunek pracodawcy ważny dla kandydatów

Employer branding – ważny czy nie? Prawie połowa potencjalnych kandydatów nie zdecydowałaby się

Employer branding – wizerunek firmy w internecie

Employer branding – wizerunek firmy w internecie

Social media zmieniły sposób pozyskiwania danych o pracodawcach

PRACODAWCA Z WIZERUNKIEM

Pomimo stosunkowo wysokiej stopy bezrobocia oraz dużej ilości kandydatów na rynku pracy, pracodawcy mają problemy ze znalezieniem wykwalifikowanych pracowników. Ilość otrzymywanych CV nie przekłada się na ich jakość, dlatego dla zwerbowania […]