Aktualności HR


Rekrutacja na portalach społecznościowych – wyniki badania z udziałem 600 rekruterów

Rekrutacja na portalach społecznościowych – wyniki badania z udziałem 600 rekruterów

Firma rekrutacyjna Adecco przeprowadziła badania dotyczące użyteczności portali społecznościowych w procesach rekrutacji pracowników. W badaniu wzięło udział ponad 600 rekruterów z Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. Wśród uczestników największą grupę stanowili Polacy.

Rekrutacja społecznościowa w Polsce [Raport]

Rekrutacja społecznościowa w Polsce [Raport]

94%  firm amerykańskich deklaruje wykorzystanie mediów społecznościowych w procesie rekrutacji. W Polsce odsetek ten nie przekracza 6%, choć ponad połowa osób posługuje się tym narzędziem w celu znalezienia pracy. Rekrutacja społecznościowa (online) na stałe wpisała się w standardy działań prowadzonych przez specjalistów ds. HR. Branża w pełni korzysta z potencjału