Konferencja Ludzka Twarz Biznesu to ogólnopolskie wydarzenie łączące świat biznesu ze światem akademickim. Jest to czwarta odsłona konferencji, którą organizują studenci Psychologii Biznesu i Przedsiębiorczości Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.  Konferencja odbędzie się w dniach 7-9 marca 2018 r. Portal HR trendy objął konferencję patronatem medialnym. 

Wydarzenie rozpocznie się ,,Filmowym Leksykonem Psychologii Biznesu”, czyli rozważaniami nad tym czego biznes może uczyć się od kina. Następnie konferencja przejdzie w część panelową.

Zaplanowano 6 paneli dyskusyjnych:

 

  1. CZŁOWIEK WYPALONY to pierwszy panel, w którym rozważymy razem z praktykami problem wypalenia zawodowego w dzisiejszym biznesie.
  2. CZŁOWIEK Z WARTOŚCIAMI to próba znalezienia odpowiedzi na pytanie gdzie jest miejsce wartości w pozbawionym skrupułów świecie biznesu.
  3. CZŁOWIEK WIELOPOKOLENIOWY to panel, któremu przyświeca myśl- Firma bogata w pracownika. Razem z panelistami porozmawiamy o zmianach, innowacji i bogactwie doświadczeń pracowników.
  4. CZŁOWIEK ROBOT to sesja poświęcona pracy przyszłości. Cyfryzacja, automatyzacja, robotyzacja nabierają ogromnego znaczenia w dzisiejszym biznesie.
  5. CZŁOWIEK KONSUMENT to wywiad na żywo z terapeutą Robertem Rutkowskim , który wytłumaczy dlaczego kupujemy tak dużo i czym jest zdrowy konsumpcjonizm.
  6. CZŁOWIEK WIZERUNEK to panel, w którym na tapetę weźmiemy proces budowania marki osobistej, wizerunku firmy czy produktu. Stworzymy okazję do tego, żeby studenci mogli przedstawić swoje ambicje, wizje ale i obawy dotyczące ich przyszłej kariery.

 

Będziemy szukać odpowiedzi na pytanie gdzie jest miejsce na wrażliwość i emocje każdego z nas w pozbawionym skrupułów świecie biznesu. Prelegenci i uczestnicy stworzą platformę porozumienia i będą mieli niepowtarzalną okazję do wspólnej wymiany doświadczeń, planów i obaw. Na konferencji wystąpią prelegenci z wieloletnim doświadczeniem biznesowym, znający świat wielkiego biznesu od podszewki. Wspólnie zastanowimy się jak zmienił się biznes w przeciągu ostatniej dekady, ocenimy zagrożenia związane z wpadnięciem w ,, wyścig szczurów” oraz podyskutujemy jak może wyglądać biznes w przyszłości. Stworzymy okazję do tego, żeby studenci mogli przedstawić swoje ambicje, wizje ale i obawy dotyczące ich przyszłej kariery. Konferencje organizują studenci Psychologii Biznesu i Przedsiębiorczości.  – wyjaśniają organizatorzy Konferencji.

Konferencja odbędzie się w dniach 7-9 marca w Lublinie. Zapraszamy do śledzenia profilu konferencji na Facebooku.