Znamy zwycięzców nagród I edycji konkursu EBKreator, organizowanego przez serwis GazetaPraca.pl. Jury, złożone z ekspertów w dziedzinie mediów, rekrutacji oraz budowania marki pracodawcy, przyznało tytuł EBKreatora 2014 w pięciu kategoriach. Wśród nagrodzonych znalazły się marki: Cupsell, Connectis, Nokia, Orange Polska oraz Grupa PZU.Specjalne wyróżnienie za całokształt działań employer brandingowych trafiło do firmy STX Next.

 

– Nagrodziliśmy firmy aktywne i skuteczne na polu employer brandingu, których projekty mają szansę zainspirować innych przedsiębiorców do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy – mówi AdamWąsik, Dyrektor Zarządzający w GazetaPraca.pl i współorganizator konkursu EBKreator.

Zwycięzcą w kategorii „Ogłoszenie rekrutacyjne” została firma Cupsell, którą wyróżniono za ogłoszenie w formie wideo umieszczonego w serwisie YouTube. Doskonałe rozpoznanie grupy docelowej i niekonwencjonalna komunikacja zapewniła firmie sukces rekrutacyjny i wizerunkowy.

Za najlepszą firmową stronę poświęconą karierze uznano Superpraca.it stworzoną przez grafików i programistów Connectis, którzy dopasowali estetykę strony do zainteresowań aktualnych pracowników i potencjalnych kandydatów, zachowując jednocześnie jej mobilność i prostotę.

Najlepszą Kampanią w social media okazała się kampania Konkursu Studencki Projekt Roku Grupy PZU. Kampania zaangażowała wielu fanów, osiągając ogromny zasięg.

Gala EBKreator_1 Gala EBKreator_3 Gala EBKreator_4 Gala EBKreator

 

Zwycięzcą w kategorii „Akcja rekrutacyjna” została firma Nokia za zorganizowanie Nokia Speed Recruitment – proaktywnej, innowacyjnej i skutecznej akcji rekrutacyjnej, która przełożyła się na wizerunek pracodawcy w długim terminie.

Kampanią EB roku została kampania Orange Polska – „Przestrzeń dla wiecznie ciekawych”, która zyskała uznanie jury ze względu na wzorcowe podejście do działań i konsekwentną, przemyślaną realizację. Doceniono, także realne przełożenie wyników badań kultury organizacyjnej i opinii pracowników na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy jako pracodawcy.

Dodatkowo, wyróżnienie specjalne jury otrzymała firma STX Next za spójność podejmowanych działań w zakresie employer brandingu.

 

W jury konkursu znaleźli się: Rafał Glogier-Osiński, Dyrektor ds. Rozwoju GazetaPraca.pl, Zyta Machnicka, trener praktyk i wykładowca na krakowskiej AGH, autorka bloga www.CandidateExperience.pl, Szymon Motławski, Kierownik Zespołu Ekspertów ds. Rynku HR w GazetaPraca.pl, Urszula Płosarek, Konsultant employer brandingu i autorka bloga www.outofbox.pl, Anna Podkowińska, Dyrektor ds. Przychodów w segmencie Internet Agory, Dorota Rautiainen, Dyrektor ds. Badań Rynku i projektów consultingowych w Potentialpark, Adam Wąsik, Dyrektor Zarządzający w GazetaPraca.pl, a także Małgorzata Wojciekiewicz, Strategic Client Manager w Goldenline.pl.

Wręczenie nagród EBKreator odbyło się podczas uroczystej gali w czwartek, 4 grudnia w siedzibie Agory.