Niezależnie od szerokości geograficznej, profilu działalności czy wielkości przedsiębiorstwa, komunikacja wewnętrzna stanowi fundament dobrego zarządzania. Bez właściwego dialogu firma może stracić nie tylko pracowników, ale także podważyć swój wizerunek. Dyskusje o tym, jak skutecznie kreować komunikację w organizacji podejmą uczestnicy kolejnego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Jego kolejna odsłona odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.

Przypadkowe spotkania na korytarzu, w windzie albo podczas parzenia kawy, nie są odpowiedzią na potrzeby informacyjne pracowników. To świadomie kształtowany dialog pomaga budować relacje oraz minimalizować ewentualne konflikty. Z raportu przygotowanego przez GFMP Management Consultans wynika, że właśnie teraz komunikacja wewnętrzna ma przed sobą szerokie perspektywy.

 

Dialog kształtuje wizerunek

Prognozuje się, że w kolejnych latach ta sfera public relations będzie zorientowana na wspieranie zmian w firmach oraz budowanie kultury organizacyjnej.

Jeszcze kilka lat temu większość przedsiębiorców uważała, że do sprawnego stworzenia atrakcyjnego wizerunku marki, potrzebne są jedynie aktywne działania prowadzone na zewnątrz. Teraz ta perspektywa wygląda inaczej. Obserwowane zmiany w podejściu do wewnętrznego PR będziemy analizować podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2014 – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.

 

Dyskusja o wyzwaniach

Co zrobić, by pracownicy nie dowiadywali się o zmianach w firmie od osób trzecich? W jaki sposób zachęcić ich do dwukierunkowego dialogu? I wreszcie, jakie techniki porozumiewania się wykorzystywać, by personel czuł się doinformowany? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014 organizowanego przez Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o.

Kolejna edycja tego istotnego dla branży spotkania zaplanowana została na 24-25 kwietnia br. Kongres odbędzie się oczywiście w Rzeszowie. W programie znajdą się wystąpienia plenarne i dyskusje z udziałem ekspertów oraz warsztaty, które w ubiegłym roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Dyskusje uczestników ukierunkowane będą na trendy komunikacyjne i efektywne kształtowanie wewnętrznych relacji w przedsiębiorstwie.

Jak mówi  dr Dariusz Tworzydło – Skuteczna komunikacja to taka, która odzwierciedla filozofię organizacji i motywuje pracowników. Więzi oparte na zaufaniu to pierwszy krok w realizacji wizerunkowych wyzwań, dlatego tak istotne jest dbanie o tą sferę public relations. Na dyskusję o jej perspektywach i zagrożeniach zapraszam do Rzeszowa. Sponsorem głównym Kongresu jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

 

Zarejestruj się już dziś

Wszystkich zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR 2014 zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa i skorzystania z atrakcyjnej oferty. Szczegóły dotyczące Kongresu znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl.