W lutym 2011 roku rozpoczyna w Warszawie działalność polski oddział Dale Carnegie Training, światowego lidera w dziedzinie szkoleń dla biznesu. Wyróżnikiem firmy jest gwarancja rentowności prowadzonych szkoleń. Wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych organizacja korzysta z autorskich metod, doskonalonych na przestrzeni niemal stu lat dotychczasowej działalności.

Zwrot z inwestycji w kapitał ludzki
Dale Carnegie Training opiera swoją przewagę wobec konkurencji na powiązaniu analizy potrzeb i rekomendacji szkoleniowych z celami biznesowymi firmy. Korzystając z modeli kompetencji i zawartych w nich opisów skupia się na doskonaleniu konkretnych, obserwowalnych i mierzalnych zachowań.

Daje to możliwość pomiaru efektywności szkoleń za pomocą wskaźnika rentowności ROI. Dzięki temu podejściu firma Dale Carnegie Training znana jest na świecie jako lider w rozwijaniu potencjału pracowników.

Rozwój ludzkiej strony biznesu
Działając zgodnie z głoszoną przez założyciela firmy zasadą „Zawsze sprawiaj, by inny człowiek czuł się ważny”, certyfikowani trenerzy identyfikują umiejętności już posiadane przez pracowników i rozwijają je pod kątem realizacji celów biznesowych firmy. Pozwala to zwiększyć poczucie wpływu na rezultat i podnieść skuteczność. Metody szkoleniowe opierają się na praktycznym zastosowaniu wiedzy – trenerzy przekazują narzędzia, których pracownicy uczą się używać wobec swoich codziennych wyzwań zawodowych.

Po zakończonym szkoleniu trenerzy nadzorują wprowadzenie do praktyki umiejętności nabytych w trakcie szkolenia. Wspiera to rozwój pracowników i umacnia ich zaangażowanie, a także stanowi fundament budowania przewagi konkurencyjnej pracodawcy. Pracownicy, potrafiący nawiązywać i utrzymywać wysokiej jakości relacje biznesowe, zmieniają klientów w prawdziwych partnerów biznesowych.

Po raz pierwszy w Polsce
„Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać polski rynek naszą wiedzą i doświadczeniem. Rozwiązania proponowane przez Dale Carnegie Training cieszą się na świecie dużym uznaniem, ponieważ są intuicyjne i praktyczne, a ich stosowanie niezmiennie przynosi klientom wymierne korzyści. Naszą misją jest dostarczanie narzędzi, które pozwalają pracownikom czerpać satysfakcję z pracy poprzez podnoszenie jej jakości.
Lokalny rynek ma ogromny potencjał pod tym względem. Fuzje, przejęcia, restrukturyzacje – to nieodłączne elementy dzisiejszego biznesu, wnoszące ciągle nowe wyzwania do codziennej pracy. Dbanie o rozwój pracowników leży u podstaw stabilnego rozwoju firmy a kadra zarządzająca ma tego świadomość.”
– powiedziała Grażyna Młynarczyk, Prezes Dale Carnegie Training Poland.

Stuletnia tradycja
Dale Carnegie Training to założona w 1912 roku w Stanach Zjednoczonych firma specjalizująca się we wspieraniu rozwoju pracowników za pomocą autorskich technik szkoleniowych. Nazwa pochodzi od imienia i nazwiska założyciela, Amerykanina Dale’a Carnegie, który w 1912 roku rozpoczął karierę szkoleniowca od prowadzenia 90.minutowego kursu wystąpień publicznych. Od tamtej pory firma przeszkoliła ponad 7 milionów osób, jest obecna w ponad 70 krajach i posiada wśród swych klientów światowych liderów biznesu. Otwierana w Warszawie siedziba to pierwsze przedstawicielstwo Dale Carnegie Training w Polsce. Opublikowana w 1936 roku książka How to Win Friends and Influence People autorstwa Dale’a Carnegie do dziś stanowi fundament części prowadzonych szkoleń – jej założenia, pomimo upływu czasu i zmiennych warunków ekonomiczno-społecznych, pozostały aktualne. Znalazła się w przygotowanym w tym roku przez grupę THINKTANK rankingu 20 książek, które w ostatnich 20 latach ukształtowały polskich liderów.