5 listopada 2010 roku Grupa training&consulting rozpoczęła zajęcia w IV edycji rocznej Szkoły Negocjacji. Program Szkoły oparty jest na praktyce biznesowej. Uczestnicy w trakcie Szkoły przechodzą przez 18 symulacji negocjacyjnych.

O największych i najbardziej złożonych transakcjach opowiadają ludzie, którzy je prowadzili, m.in.:
- o negocjacjach ustawy o emeryturach pomostowych – Agnieszka Chłoń-Domińczak (wcześniej Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej)
- o sprzedaży sieci sklepów Lider Price – Marc Dherment (Prezes Zarządu spółki Saint Honore zajmującej się rozwojem punktów sieci piekarniczych)
- o negocjacjach zakupu rafinerii w Możejkach – Cezary Filipowicz (wcześniej członek Zarządu PKN ORLEN)
- o restrukturyzacji PPWK – Maciej Radziwiłł (Prezes Zarządu – Dyrektor Naczelny TRAKCJA POLSKA)
- o negocjacjach domu mediowego ze stacjami telewizyjnymi – Zofia Sanejko (Wiceprezes Zarządu i Media Buying Director Universal McCann)
- o negocjacjach między PZU i Eureko – Krzysztof Walenczak (Doradca Ekonomiczny Ministra Skarbu Państwa)

Niewątpliwą zaletą Szkoły jest osadzenie negocjacji w realiach biznesowych, w konkretnym otoczeniu prawnym i kontekście społecznym. Na podstawie relacji z ww. rzeczywistych transakcji, zespół ekspertów Grupy training&consulting napisał złożone gry negocjacyjne. W ten sposób Szkoła wypracowała unikalną metodologię i „narzędzia” treningowe. Dzięki temu uczestnicy IV edycji Szkoły przechodzą realny trening negocjacyjny, uczą się analizy sytuacji negocjacyjnej, wyznaczania celów, znajdowania rozwiązań oraz panowania nad emocjami i budowania relacji z partnerem w negocjacjach. Staną się skutecznymi negocjatorami.

Szkoła jest realizowana w trybie studiów podyplomowych – 192 godziny zajęć, zjazdy dwudniowe odbywają się raz w miesiącu (piątek – sobota)

Za program merytoryczny Szkoły odpowiedzialna jest Ewa Kastory – prezes Grupy training&consulting wraz z zespołem doświadczonych trenerów.