Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy
w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali rozgrywane gry negocjacyjne, powstałe na podstawie prowadzonych przez nich transakcji.

Szkoła Negocjacji to kompleksowy program doskonalenia najważniejszych kompetencji niezbędnych do efektywnego prowadzenia rozmów negocjacyjnych. Powstała z myślą o menedżerach, szefach sprzedaży, kupcach, handlowcach, mediatorach oraz wszystkich osobach, dla których negocjacje są sposobem realizacji celu i wypracowywania sukcesu.

Konsultantami Szkoły są:

Marc Dherment. Jeden z najwybitniejszych w Polsce managerów zarządzających sieciami franczyzowymi. Dawniej dyrektor operacyjny Leader Price. Założył Retail Services Poland i przekonał właścicieli franczyzowych sklepów Leader Price, aby zrzeszyli się w nową sieć. W 2008 roku Retail Services Poland w ramach Emperia Holding S.A. otworzy 70 sklepów franczyzowych.
Dyrektor ds. Rozwoju Marki Własnej, Emperia Holding S.A.

Cezary Filipowicz. Współautor sukcesu jednej z największych polskich transakcji stulecia.
Członek zespołu negocjacyjnego odpowiedzialnego za przejęcie rafinerii w Możejkach. Prezentuje kulisy negocjacji w dużym biznesie, realizację wyrafinowanych strategii, splot interesów wielkiej finansjery i polityków. Doradca w Gabinecie Politycznym Wicepremiera i Ministra Gospodarki.

Mateusz Krzyszczak. Doświadczony negocjator, z wieloletnim doświadczeniem na rynku FMCG.
Ma ogromne doświadczenie na rynku dóbr szybkozbywalnych. Key Account Manager w Cadbury-Wedel

Krystian Pater. Realizuje projekty inwestycyjne jednej z największych korporacji przemysłu naftowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Odpowiadał za negocjacje z wykonawcami największego projektu inwestycyjnego Engineer Procurement Construction w roku 2008 dla Orlenu. Sprawuje nadzór nad obszarem produkcji rafineryjnej, chemicznej i petrochemicznej oraz odpowiada za inwestycje majątkowe rzędu kilkuset mln euro. Członek zarządu Polskiego Koncernu Naftowego Orlen.

Maciej Radziwiłł. Jeden z dziesięciu Liderów Biznesu 2008 (ranking Forbes 09/2008).
Należy do grona tych, którzy chcą uzyskać zwrot z inwestycji na poziomie kilkuset procent. Pod jego rządami Trakcja Polska w ciągu trzech lat zwiększyła dochody o ponad 400 procent. Były Prezes Elektrimu. Prezes Zarządu – Dyrektor Naczelny TRAKCJA POLSKA S.A.

Zofia Sanejko. Łączna wartość negocjowanych przez nią kontraktów znacznie przekracza miliard Euro.
Negocjuje kontrakty mediowe w imieniu takich klientów jak: Benckiser, BZ WBK, Coca-Cola, General Motors, Gillette, Jutrzenka, L’Oreal, Nestle, Mastercard, Microsoft, Polkomtel, Polpharma, RJR i wielu innych. Wprowadzi uczestników w specyfikę negocjacji ze stacjami telewizyjnymi
Wiceprezes Zarządu i Media Buying Director Universal McCann.

Twórcą Szkoły Negocjacji jest Ewa Kastory, Prezes Grupy Training & Consulting.
Od 2001 lat realizuje autorskie programy szkoleniowe z zakresu negocjacji, zaawansowanych technik negocjacyjnych oraz doskonalenia osobistej skuteczności negocjatora.
Jest autorem programów i realizatorem koncepcji wielu projektów negocjacyjnych.
Psycholog, trener rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Certyfikowany Coach International Coaching Community, ukończyła studia na Universite Des Sciences Humaines de Strasbourg, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu oraz Studium Treningu Grupowego.
Klienci, dla których realizowała projekty: Agora, Citibank Handlowy, Eurobank, Euro RSCG Sensors, GPD Advertising, IKEA Hanim Poland, ING Bank Śląski, Initiative Warszawa, Inter Cars, Logitech Poland, Mediaedge:cia, MindShare, Nestle Waters Polska, Ogilvy One, On Board Public Relations, PKP CARGO, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Pramerica Financial, PZL Agencja Reklamowa, Robert Bosch, Schneider Electric Polska, Siebert Head, Siemens, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, STRABAG SE, Tomczak i Partnerzy Spółka Adwokacka, Volkswagen Bank Polska, Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, ZenithOptimedia Group, Zueblin Polska.